divendres, 27 de gener del 2012

Amb Joan Pla i la gent de Gandia

Gandia és un dels llocs que tinc pendent de visitar amb calma. Sempre hi vaig amb alguna raó concreta, fa molt de temps per presentar la Crònica de la devastació, uns anys més tard per participar en unes jornades sobre la llengua literària dels escriptors valencians, demà per participar, amb l'amic Joan Pla, en una taula rodona dins del cicle 'De tu a tu' anomenada 'La realitat que ens envolta: novel·la negra en potència', que organitzen Saforíssims i el Casal Jaume I, amb la col·laboració d'Edicions 96. Anem, tots dos, en condició d'autors de dues novel·les negres, La mà de ningú i Don Fabrizzio i un cadàver al Prince Building, en un acte que conduirà l'escriptor Gregori Royo. Demà, doncs, tornaré a ser-hi amb el temps just i renovaré, per enèsima vegada, la promesa de tornar-hi amb calma. De passejar-la. D'admirar-la. Siga com siga, supose que hi seré ben a gust, com sempre que hi he anat. Si rodeu per allà i us ve de gust, ens podrem trobar al carrer de la Dona Teresa, 1, on hi ha el Casal Jaume I. La cita és a les 12 del migdia.

3 comentaris:

Jesus Eduard Alonso i López ha dit...

Vicent, no et coneixia, si bé conec a algun historiador de Vila Real, com ara Samuel Garrido i, per suposat, l'arxiver, ja que sóc de l'ofici. M'ha cridat l'atenció el que m'ha semblat una afirmació o comentari teu aquest matí i n'he fet un comentari al meu bloc.
Salut

Jesus Eduard Alonso i López ha dit...

Disculpa el lapus: Vila-real.

eduard ha dit...

Hola a tothom! Dissabte vaig estar a Gandia i desprès al dinar allà a la Drova. Pot ser que Vicent em recordi, vàrem estar parlant de Bruce Springsteen i el seu concert penjat al blog d'en Vicent. Com deia vaig estar a Gandia, passant-m'ho la mar de bé. I he de dir que en el moment que Vicent va fer el seu punt, vaig captar la idea que volia fer-nos arrivar. I estic d'acord amb ell. Jo estic amb els personatges quan els sento al prop meu i això, al menys passa amb mi, quan la nove.la m'els fa viure. Gràcies Vicent i gràcies Joan per anar a Gandia i fer-nos gaudir tota aquella estona.

He penjat el mateix comentari allí a saforíssims. Un bon dia. Eduard