divendres, 12 de juny del 2009

El músic, al club de lectura

Dimecres passat, al club de lectura que els Socarrats fem a Vila-real (i que em pertoca el luxe de coordinar una mica) vam parlar de la meua última novel·la, "El músic del bulevard Rossini". Va ser una sessió entranyable, almenys per a mi, perquè no sols em trobava davant d'un grup de lectors, que ja m'encanta, sinó també d'un grup de companys de lectura i, en alguns casos, d'amics. Vam parlar de moltes coses: dels diferents registres del narrador, del risc en literatura, de la màgia que suposa despertar certes emocions, d'algunes eleccions que vaig fer a la novel·la, de la pluja... En fi, de moltes coses. I, tot plegat, en un clima d'una certa intensitat còmplice. I a mi, que sempre m'agrada escoltar què diuen els lectors, aquesta vegada, a més, em vaig emocionar davant d'algunes paraules, d'alguns gests, d'algunes mirades. En definitiva, que, a través d'aquest apunt, volia donar-los les gràcies als companys. Als amics.

3 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

els clubs de lectura són sensacionals

Maribel Castillo ha dit...

Estic molt orgullosa de pertanyer al club de lectura que tú coordines.
Amb dues temporades que portem al club hem compartit eperiències molt boniques i molt entranyables.
T'ho agraeix
És un luxe tenir-te com coordinador,company i amic.
Moltes gràcies.

Premis Maig Memorial Pasqual Batalla ha dit...

Sí, Jesús, són tota una troballa: qui diria que l'experiència de lectura, tan íntima, podria guanyar en fer-se pública?
I gràcies, Maribel. Efectivament, crec que ha estat un descobriment per a tots i que hem compartit alguns moments molt intensos.