dimarts, 21 d’abril del 2009

El músic, a la tele

Dissabte passat vaig ser a Barcelona per gravar una entrevista per al programa Ànima, del Canal 33. La vam fer en un lloc immillorable, el taller del luthier Xavier Vidal, al carrer de Girona, de manera que el músic es va sentir com a casa. A més, ens van acollir amb generosa hospitalitat i fins i tot ens van explicar en què consisteix l'ànima dels violins. Una delícia. Amb aquest fons tan adequat per a tractar sobre les peripècies que es conten a "El músic del bulevard Rossini" vam anar parlant una mica de tot, del procés de creació literària i les seues condicions, de com va nàixer la novel·la i de la importància dels premis. I la veritat és que vaig estar molt a gust amb Mònica, Carla i Aida, les tres components de l'equip que va gravar l'entrevista, que no sols em van demostrar que sabien què duien entre mans sinó també una amabilitat i un respecte extrems. L'emetran demà a la nit, vespra de Sant Jordi i supose que quedarà d'allò més bé. Malgrat la poca traça de l'actor principal.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Molt bé l'entrevista al compositor de la partitura...
;-)

en veu baixa ha dit...

Va estar molt bé. Se'm féu curta, supose que seria més llarga però el muntatge que van escollir... M'agradà especialment allò que les novel.les s'escriuen amb tot el cos :-)M'han entrat més ganes encara de llegir la novel.la.

Premis Maig Memorial Pasqual Batalla ha dit...

Sí, la gravació era prou més llarga, però ja se sap. En tot cas, i més enllà del que jo poguera dir o no, el muntatge que van fer de tot plegat em va semblar esplèndid.