divendres, 12 de març del 2010

Els escriptors passen de l'aire

Ho vaig llegir l'altre dia al diari Público i avui ho destaca ací Carles Bellver. L'autor de la frase és Santos Palazzi, un executiu de Planeta. I diu: "Sabemos que [el ebook] todavía puede resultar un poco caro, pero es debido a la presión de los autores, que quieren seguir cobrando". Quanta raó que té el senyor Palazzi i què ingrats són els autors, que no es conformen amb la fama i els oripells i volen cobrar en efectiu pel treball que fan. Perquè clar, els escriptors, a diferència dels mecànics o dels botiguers o dels operaris de les fàbriques (o dels executius de les editorials), passen de l'aire i no tenen boques que alimentar. Insolidaris.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No m'agrada tenir la culpa de res. Sabeu on em puc confessar aquest pecat tan greu de voler cobrar pel meu treball?
Pep Castellano

Anna Gascon ha dit...

Hola.. M'agrada el teu bloc. A més, he agafat aquesta entrada per exemplificar a 2n de bat el concepte d'intertextualitat.
-amb el teu permís, és clar!
Gràcies

Premis Maig Memorial Pasqual Batalla ha dit...

Gràcies, Anna. Ah, i no et cal permís.