dilluns, 6 de setembre del 2010

El músic, ara en llibre electrònic

Des de fa unes setmanes, El músic del bulevard Rossini té una doble existència -material i etèria. De la material, vull dir en paper, ja n'havíem parlat durant aquests darrers mesos. Ara, però, el llibre ja no sols estarà a les prestatgeries de fusta de les llibreries de sempre, sinó que a més es podrà descarregar en format electrònic i ser llegit en un d'aquests dispositius de què tothom parla però ben poca gent ha vist. De moment, i mentre s'aclareix el panorama, el que em ve de gust és saludar els nous lectors -siguen pocs o siguen molts- de la novel·la.

3 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

cal arribar als lectors com sigui.
Sort

la vida té vida pròpia - Sònia Moll Gamboa ha dit...

En paper o en suport electrònic, ja tinc ganes de llegir-lo! L'enhorabona!

Una abraçada,

Sònia

Mireia ha dit...

Jo em resisteixo a "acceptar" el format digital (tot i que sé que acabarà imposant-se, clar).
Amb tot, el que compta és el contingut, no "l'envàs", i EL MÚSIC és una meravella de novel.la, aviat parlaré d'ella al meu blog.