dimarts, 30 de setembre del 2008

Benvinguda

D'entrada, dues paraules. La primera, benvingudes totes aquelles persones que heu decidit passar a visitar-me. Potser, en aquest primera entrada , caldria fer una mena de declaració de principis, una espècie d'esborrany, ni que siga provisional, on us avançara quatre línies del que us anireu trobant: si teniu la paciència suficient per seguir-me visitant, és clar. Ocorre, però, que, ara mateix, no sabria molt bé definir-me. O més aviat no vull: preferisc deixar temps al temps i no tancar portes. Al capdavall, el que m'interessa d'aquesta bitàcola és la possibilitat d'explorar camins que no conec. D'aprendre. És clar que parlaré de llibres: dels que vaig llegint i també dels maldecaps i les satisfaccions que em donen els que vaig escrivint. Al capdavall, la literatura és una de les meues passions. I un dels temes preferits de conversa. Però més enllà no sabria acotar un territori propi, més que res perquè delimitar uns marges suposa deixar fóra uns altres àmbits que potser, si no ara, em puguen interessar més endavant. O siga que sembla que serà el temps que pose els límits.
La segona paraula és gràcies. Per dedicar-me una part del vostre temps. Per ser-hi.

4 comentaris:

Tirant al cap ha dit...

Benvingut a la xarxa, Vicent!

Unknown ha dit...

Un goig poder-te trobar més enllà de les ales enceses!

Lletra ha dit...

Com diu, Tirant al cap, benvingut a aquest estrany món dels blocs, Vicent.
Et seguirem de prop. O siga, cuida't les esquenes.

Premis Maig Memorial Pasqual Batalla ha dit...

Gràcies, amics.