La Fira del Llibre de València ha programat un club de lectura sobre la meua novel·la Les veus i la boira. Serà el 3 de maig, a les 18.30h al recinte de la fira (Sala Museu 1). L'activitat va dirigida tant a clubs de lectura ja constituïts com a lectors individuals. Per a participar-hi, cal inscriure's en aquest enllaç: http://firallibre.com/dilluns, 9 d’abril del 2018
Les veus i la boira, a la Fira del Llibre de València
La Fira del Llibre de València ha programat un club de lectura sobre la meua novel·la Les veus i la boira. Serà el 3 de maig, a les 18.30h al recinte de la fira (Sala Museu 1). L'activitat va dirigida tant a clubs de lectura ja constituïts com a lectors individuals. Per a participar-hi, cal inscriure's en aquest enllaç: http://firallibre.com/
Etiquetes de comentaris:
club de lectura,
fira del llibre de valencia,
les veus i la boira
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada