És lícit incorporar als diàlegs literaris les incorreccions de la parla perquè sonen més reals? Avui, a La Bona Lletra, dins el programa Plaerdemavida, intentarem aclarir-ho. Ja saps, en la sintonia o en el web d'À Punt Mèdia. A les 13h, en directe, i si fas tard, ens trobaràs sempre en l'apartat "A la carta". I les seccions anteriors, les tens totes en aquest enllaç.
dimecres, 21 de març del 2018
La bona lletra: diàlegs literaris
És lícit incorporar als diàlegs literaris les incorreccions de la parla perquè sonen més reals? Avui, a La Bona Lletra, dins el programa Plaerdemavida, intentarem aclarir-ho. Ja saps, en la sintonia o en el web d'À Punt Mèdia. A les 13h, en directe, i si fas tard, ens trobaràs sempre en l'apartat "A la carta". I les seccions anteriors, les tens totes en aquest enllaç.
Etiquetes de comentaris:
à punt mèdia,
diàlegs,
l'arquitectura de la ficció,
la bona lletra,
plaerdemavida,
taller d'escriptura
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada