Fa goig, molt de goig, saber que, després de tant de temps, allò que escrius encara està viu: el bloc
Última Plana parla de Els inconvenients de la felicitat, una
novel·la curta que vaig escriure fa temps per a la campanya Llegir en valencià, que posava aquell any en marxa la Fundació Bromera. Només es va poder adquirir un dissabte, amb el diari Levante, i després va deixar d'estar disponible (alguna cosa hauré de fer al respecte, per cert), així que el goig encara és més gran.
El vaig llegir fa alguns anys, Vicent.
ResponEliminaEl vaig poder aconseguir a través de préstec interbibliotecari, així és que tranquil, està a l'abast de tothom.
Salutacions.