El rastre de Clarisse
EL QUADERN D'APUNTS DE VICENT USÓ
dijous, 19 de novembre del 2009
El músic, segueix rodant pel món
Buscant per Internet, em trobe de sobte al Tadeusz, el músic que vaig conèixer al bulevard Rossini i que sembla que ha anat a rodar per Alacant i ha cridat l'atenció de l'
Enric Balaguer
, que n'ha escrit
alguna cosa
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada