dilluns, 31 d’agost del 2009

Una entrevista

Avui, el bloc Antaviana em publica una entrevista, que podeu llegir ací. Si us ve de gust, és clar.

3 comentaris:

  1. Ja l'hem llegida, Vicent. Moltes gràcies per compartir com és la cuina d'un escriptor.
    Endavant, amic proper a la distància justa d'un blog!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies a tu per respondre tan amablement l'entrevista!.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina