EL QUADERN D'APUNTS DE VICENT USÓ
Uf, ser patidor és del pitjor que hi ha. Ja saps del que parle. ;-)
Uf, ser patidor és del pitjor que hi ha. Ja saps del que parle. ;-)
ResponElimina