El rastre de Clarisse
EL QUADERN D'APUNTS DE VICENT USÓ
diumenge, 22 de març del 2009
La primera ressenya
Ací
va la primera ressenya sobre "El músic del bulevard Rossini". L'ha feta Joan Garí al seu bloc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada