EL QUADERN D'APUNTS DE VICENT USÓ
Tan bon punt puga, me'l llegiré. L'enhorabona!
Encara no he baixat al subsòl perquè l'acabo de descobrir ara. Demà aniré corrents a la llibreria... Molta sort al subsòl i que vegi força llum.Des del far bon dia.onatge
Gràcies, Pep. Gràcies, Onatge. Espere que us agrade.
Tan bon punt puga, me'l llegiré. L'enhorabona!
ResponEliminaEncara no he baixat al subsòl perquè l'acabo de descobrir ara. Demà aniré corrents a la llibreria... Molta sort al subsòl i que vegi força llum.
ResponEliminaDes del far bon dia.
onatge
Gràcies, Pep. Gràcies, Onatge. Espere que us agrade.
ResponElimina