divendres, 15 d’octubre del 2010

Subsòl

Com és que encara no has baixat al Subsòl?

3 comentaris:

  1. Tan bon punt puga, me'l llegiré. L'enhorabona!

    ResponElimina
  2. Encara no he baixat al subsòl perquè l'acabo de descobrir ara. Demà aniré corrents a la llibreria... Molta sort al subsòl i que vegi força llum.

    Des del far bon dia.
    onatge

    ResponElimina