dimecres, 2 de juny del 2010

La crosta

El meu estimat amic J.C. em va enviar aquest video del Gerard Quintana, tan oportú.

2 comentaris:

  1. Per ací tinc un J.C. que diu que avui va tot el dia un pam per dalt del terra i que et dóna les gràcies... Uff, és més llandós!

    ResponElimina