El Molt Imputat Francisco Camps, ahir, en roda de premsa, i potser sense imaginar-ho, va encertar plenament la clau del problema quan va dir: “des de Finisterre al Cap de Gata, tot Espanya sap que un president d'una autonomia no es ven per tres vestits”.
Efectivament, no hi ha qui s'ho crega.

Tots ho sabem. Rajoy no parava de repetir-ho fa uns mesos, segurament perquè també ho sabia. Ací la prova:
ResponEliminahttp://www.lasprovincias.es/valencia/20090611/politica/rajoy-dice-nadie-convencera-20090611.html
Efectivament Vicent, alguna cosa més haurà obtingut.
ResponEliminaEt continúo seguint des de Canaries- que per cert, segons Camps no deuen ser espanyoles (al igual que Ceuta, Melilla i les Balears) o és que els que no vivim a la península som tontos?