divendres, 12 de març del 2010

Els escriptors passen de l'aire

Ho vaig llegir l'altre dia al diari Público i avui ho destaca ací Carles Bellver. L'autor de la frase és Santos Palazzi, un executiu de Planeta. I diu: "Sabemos que [el ebook] todavía puede resultar un poco caro, pero es debido a la presión de los autores, que quieren seguir cobrando". Quanta raó que té el senyor Palazzi i què ingrats són els autors, que no es conformen amb la fama i els oripells i volen cobrar en efectiu pel treball que fan. Perquè clar, els escriptors, a diferència dels mecànics o dels botiguers o dels operaris de les fàbriques (o dels executius de les editorials), passen de l'aire i no tenen boques que alimentar. Insolidaris.

3 comentaris:

  1. No m'agrada tenir la culpa de res. Sabeu on em puc confessar aquest pecat tan greu de voler cobrar pel meu treball?
    Pep Castellano

    ResponElimina
  2. Hola.. M'agrada el teu bloc. A més, he agafat aquesta entrada per exemplificar a 2n de bat el concepte d'intertextualitat.
    -amb el teu permís, és clar!
    Gràcies

    ResponElimina