EL QUADERN D'APUNTS DE VICENT USÓ
Impagable i emotiu. Gràcies, Vicent! Ai, quan de mal ens fa "la mitja rialleta" de tanta gent...
Impagable i emotiu. Gràcies, Vicent! Ai, quan de mal ens fa "la mitja rialleta" de tanta gent...
ResponElimina